Skiltning til hotel og konference

Med årtiers erfaring i bagagen har Modulex produceret og leveret skilte- og wayfindingløsninger til kunder i hele verden gennem mere end 40 år. Vi er en dansk international virksomhed, der er repræsenteret i mere end 45 lande. Blandt vores kunder finder man nogle af verdens største virksomheder. Skal du være vores næste kunde? 

Et bedre arbejdsmiljø

Vi har løst selv de mest udfordrende opgaver, og vi kan også løse din arbejdsplads’ udfordringer og være med til at skabe nogle bedre fysiske rammer for et bedre arbejdsmiljø såvel som kundevenlige omgivelser. For os er kunden hele essensen i vores arbejde. Vi er bevidste om, at vi arbejde for visionære, ambitiøse ildsjæle, der brænder for dét, de laver og deres arbejdsplads. Derfor ønsker vi at se kundens behov og være med til at åbne nye og bedre muligheder for arbejdspladsen.

Stort kendskab til branchen

I hotel- og konferencebranchen har vi også mange års erfaring på bagen. Derfor har vi også kendskab til, at hotelejere og –operatører ser det som alfa og omega at kunne differentiere sig fra de omkringliggende konkurrenter. På trods af denne konkurrence har alle hoteller og konferencesteder dét til fælles, at de ønsker at skabe den bedst mulige atmosfære for kunden. De ønsker at byde deres gæster varmt og hjerteligt velkommen og lade dem udnytte de mange services, som det enkelte sted tilbyder.

Skiltning til gæster

Vi har stor erfaring med, at flere og flere hoteller ønsker at mindske afhængigheden af personalet. Det er næsten altid receptionspersonalets opgave at hjælpe gæsterne til at finde vej til værelser, attraktioner og de forskellige andre services, som hotellet måtte have. Det nye er, at flere og flere hoteller ønsker at lade chek-in ske med et minimum eller slet intet personale. Derfor er skiltningen virkelig en vigtig guideline for gæsterne. Det skal nemlig både afspejle kvalitet og en god kommunikation til hotellets gæster og personale samtidig med, at designet skal passe ind i hotellets indretning. Derudover er vi også bekendte med de mere officielle krav til skiltning på hoteller.

Personlig atmosfære

På et hotel er det vigtigt at skabe en hjemlig og personlig atmosfære og her kan skiltning være med til at give kunden en personlig oplevelse. Vi ser en ære i at skabe personlighed og overblik i vores skiltning og wayfinding på hoteller. Derfor er vi også i tæt samarbejde med designere, der er med til at udvikle wayfinding i forhold til grafiske løsninger. Som noget særligt leverer vi desuden digitale skilte til jeres receptionsområde, der i øvrigt også kan varetage bookingsystemer osv.

Der er ingen tvivl om, at vi kan være med til at skabe den bedste løsning både for dit personale og ikke mindst gæsterne. Så tag kontakt til os og lad os sammen finde en god løsning til din arbejdsplads.